minipanda bloggar igen?

Jag satt och fundrade lite på om man skulle ta upp det här med bloggandet igen? Det var ju typ ett halvår sen sist. Om det är nån som är intresserad av vad det sista halvåret hade att bjuda på kan det sammanfattas så här:
Jobba, dagis, jobba, dagis, jobba, dagis, (sova), försöka få Lilla V att sova, försöka få Lilla V´s mamma att somna om efter Lilla V´s psykbrytutbrott på nätterna, dagis, jobba, dagis, jobba, jobba, jobba, jobba, brotta på overall och skor på Lilla V, laga mat, äta mat, torka mat från golvet, jobba, köpa lägenhet, sälja lägenhet, fixa massa papper och pengar, rensa vinden, rensa källaren, packa massa lådor, dagis, jobba, försöka få Lilla V att sova, jobba, jobba, svära åt komunen (moderaterna), spela Super Mario, jobba, dagis, jobba.

Ja, ungefär så.

Här kommer lite bilder också på den senaste tiden..



Här demonstrerar Lilla V hur jobbigt det kan vara att först gå på dagis, och sen åka och bada.




Jag har ramlat av en häst och fick åka till akuten för att kolla att min hand inte var bruten. Där fick man inte ha hästkläder, så landstinget bjussade på tjusiga engångskläder.




Jag har varit i Dalarna på en liten rekrationsresa innehållande obcsena mängder mat, rödvin, godis och dans.




Lilla V har lussat på dagis.





Jag har varit på Halloweenfest.



Det är allt jag orkar komma på nu. Får se om det dröjer ett halvår till nästa inlägg.

Tjing!



Kommentarer
Postat av: Lina

Stylish den där gröna blåsan...



Och ditt liv glöder av variation av hur tiden spenderas ser jag... ;)

2010-02-01 @ 00:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0