Minipanda mår illa...

Inte över världssvälten eller jordbävningen på Haiti, utan på grund av alla magsjukor som flyger i luften. Scenario: igår började jag dagen med att mocka bajs på jobbet, och jag slutade dagen med att mocka bajs. Där imellan hade några personer kräkts. Idag började dagen med att avdelningen jag var på fick stänga för, just det, magsjuka. Lite senare ringde Y och sa att hon var på väg hem från dagis med lilla V, som hade, just det, kräkits.... Blä blä och blä, är lite illamående, men jag tror att det är psykiskt, än så länge.

Kommentarer
Postat av: Lina

Mmmm... Känns som rätt karriärdrag att bli landstingskärring just nu va? ;)

2010-02-20 @ 12:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0