OMG

Jag har fått lite klagomål på att det bloggas alldeles för lite. Jag ska genast späka mig själv, och bättra mig. Nu kommer jag kanske ha något att skriva om, eftersom FÄRJAN börjar ikväll. Kan knappt bärga mig....

De senaste veckorna har jag bara kollat på TV, och pimplat rödtjut. Precis som en riktig singelmorsa. Kul har det varit i mellanåt iallafall. Det är inte ofta man är ute o svirar två helger på raken, kommer hem vid 03, och däckar i sängen, vaknar och vill dricka Cola. Inte nu för tiden iallafall. Jag är ju en så ansvarstagande och förståndig ko.

En helg för ett tag sen var jag på landet utanför Norrtälje, för att dricka rödtjut och umgås med vänner. Men ordentliga jag pysslade i deras vildvuxna trädgård också.. Multitasking på hög nivå..



Det syns inte på bilden, men man kan dricka öl och köra gräsklippare samtidigt..


En hel del kroppsarbete blev det också. För att inte tala om hur mycket ogräs jag rensade bort från trädgårdslandet, aka djungeln...

Nu ska jag se vad kvällen har att erbjuda...


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Ser kul ut =)

2009-09-14 @ 10:04:41
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0