Yeyyy!!

Idag har jag sovit middag, något somjag inte kunnat göra sedan lilla V föddes. Tidigare var jag ju mästare på den grenen, men något i kroppen har gjort att jag inte kunnat sova när tillfället uppenbarat sig. Men idag är det en stor dag. Undertecknad skulle egentligen jobba, men eftersom jag inte var bokad ( i vanlig ordning) så bytte jag bort denna dag mot en annan. Sen åkte jag hem till lilla V och käkade frukost och hängde lite, åkte hem och lagade massa mat, och lade mig i sängen efter lunch för att vila lite. Döm om min förvåning när jag vaknade 1 timme senare med hjärtklappning, somnade armar och torr mun. Tjoho, jag har sovit!! Nu stundar kaffe, och väntan på min nya diskmaskin som ska installeras i dag. Det är tur, för jag har inget rent porslin över huvudtaget kvar. Jag väääägrar att diska för hand nu när det är så nära tills jag får maskinell hjälp med detta trööök.

Ajö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0