Tebax till normalen

Igår jobbade jag sista passet för denna gång. Kul på ett sätt, tråkigt på ett sätt. Konstigt nog har jag börjat uppskatta mitt jobb på sista tiden.. Hmmm. Undrar om det kan bero på att jag har dygnetruntpassat lilla V sista halvåret...  Nu har jag i alla fall varit "ledig" en hel månad, och skulle göra maaaaasssor med olika projekt.

Hitta en karl: Nope.
Måla i sovrummet: Nope.
Sätta upp grejer på väggarna: Nope.
Barnsäkra lite mera hemma, typ skruva fast bokhyllorna i väggen: Nope.
Hitta på något bra sätt att skruva fast TV´n i väggen utan att behöva göra 8 stycken jättekratrar i nytapetserad vägg: Nope.
Fixa balkongen: Check.
Rensa och röja i allmänhet: Nope.
Åka till återbruket: Check (idag faktiskt!!!)
Köpa nya BH:ar och trosor: Check.
Hitta på något bra sätt att förvara DVD och Wii barnsäkert men ändå användarvänligt: Nope.
Plantera om blommor: Nope.
Börja träna: Nope.
Dricka drinkar med Karin varje kväll: Chnopeck (några drinkar har hunnits med..).
Köpa diskmaskin: Check.

Ehh, jag har däremot legat på sofflocket och kollat på tv, läst alla mina Rocky-album för 10:e gången, ätit chips, drälllt runt, dammsugit lite, jobbat lite och inte så mycket till. Nu kommer lilla V hem imorgon, så idag ahr jag varit och handlat lite gojs, och tänkte försöka ta bor att ren tvätt som ligger i hennes säng ( Spjälsängar är de bästa stället att förvara ren tvätt som man inte orkar lägga in i garderoben. Man får så bra översyn på grund av spjälorna). Fast innan jag gör något så vankas det Kebab hos Stora lilla V, och öl på Rebeccas balkong.

Tjim tjimm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0