Sprit, igen...

Är ganska nyss hemkommen från ännu en dags spritande på stadens vattenhål... Lite nyktrare denna dag, bara några få öl, men fortfarande inga män... Eller jo, en två "trevliga" (ganska dragna) kompisar, en kvinna och en man kom och satte sig vid vårat bord. Mannen hette Håkan, så klart, och jobbade med kärnkraft., Han var verkligen jättemysig...., men inte riktigt min  typ... Hade jag hetat Nettan, varit 40 år, frånskild och jobbat på ICA, kanske det hade varit en hit... Tur att man inte är det...

Kommentarer
Postat av: Lina

Visst vad han käck? En riktig liten go'bit...

Blev nästan lite avis på att han limmade så på dig. ;)

2009-05-10 @ 19:01:12
Postat av: Moi!

Aaaa, jag har drömt om honom ända sedan vi kom hem, jag kan inte sluta tänka på honom, det är nog mannen i mitt liv....



Eller inte...

2009-05-11 @ 11:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0