Nu jävlar!!

Idag ska jag inträda i yrkeslivet igen efter ett uppehåll på 8 månader. Hur gör man nu igen? Var är kaffet? När är lunchen? När får man gå hem? 

En konsekvens  av mitt jobbande är att lilla V har flyttat hem till pappa B, och att lilla jag kan röka Blå Blend under fläkten och dricka rödvin ur dunken obehindrat. Detta medför ju också att jag kan börja blogga lite oftare än en gång varannan vecka, eftersom jag kommer att komma ut bland folk. Jihoo, säger ni då mina 3 läsare...

En sak jag glömt att blogga om i en veckas tid, är ju det sista Färjan-avsnittet. Nu kommer jag inte ens ihåg vad det handlade om, men jääääävligt goda cupcakes åt vi. Undrar vem som hade gjort dem???


Smarrigt som fan!



Här ser ni dem från en annan vinkel...

Jaha, det var det. Idag kan jag inte vara med och kolla på Färjan, eftersom jag som sagt var ska varfa tillgänglig för slit hos pappa staten, så att vi kommer ur denna lågkonjunktur (svårstavat ord..) någon gång..

So long, farwell, auf  wiedersehn, adjeu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0