Jobb, jobb, jobb..

Eller inte alls. Var inte bokad idag heller, så nu sitter jag och leker i datajournalsystemets lek och lär program.. Det är inte så svårt, och inte så jobbigt heller. Dedt värsta är att man inte kan sitta helt ostört, alla på kontoret kan se vad man har uppe på dataskärmen. Typ Fejjan och Spindelharpan och sånt. Däremot har jag hittat en slaskroman som jag sitter och läser lite i, när jag inte SMS:ar, dricker the (trasig kaffeautomat), Nyllar, kollar på intörnet mm. Men det blir nog en kort dag idag med, får nog flexa ut vid lunch eller nåt, då blir det ju BARA 3-4 timmar minus. Tjoho!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaa!! Då kan du baka bullar och bjuppa dina sjukt upptagna kompisar som inte har tid att porrsurfa och kolla andras bloggar på arbetstid :)

2009-05-12 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0