Upprepning

Det känns som det enda jag skriver om är att jag är en otroligt dålig bloggare som aldrig skriver något. Men det är ju så det är.... Naaathing händer i mitt liv... Idag har jag varit på datakurs med jobbet. Dagisnivå var det, som brukligt är när det är landstingskärringar inblandade. Imorron är det barnvagnsbio på gång. Vilken film det är kommer jag inte ihåg, men jag har för mig att det var en kass komedi. Det förströr ju i allafall. Men det ryktas att gratisgrejorna skulle sluta... Hm, då kanske det inte är någon idé att gå på kassa filmer. Lite gratis blöjor uppväger ofta dåligt manus, men inte alltid. Som till exempel " Bröllopsduellen". Inte ens champagne och lyxhoror skulle kunna rädda den filmen. Vi får se vad morgondagens bio har att erbjuda helt enkelt....

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Alla filmer skulle vägas upp av lyxhoror =) Till och med romantiska komedier. Men det skulle vara lustigt att gå på en sådan film med frugan och så komer bions lyxhora fram och ger en vad man förtjänar... :)

2009-03-04 @ 00:11:50
Postat av: Rebecca

Aha, en fet smäll på käften då??



Oh, nej, nu var jag ju sådär bitter igen ;@)

2009-03-06 @ 23:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0