Oj, oj, oj

Uj uj, nu är det spännande. Nu börjar de gamla goa skådisarna komma tillbaka till Cityakuten. Min darling dr. Carter har varit med i några avsnitt nu, så nu är jag så nöjd så nödj. På ett sätt är det bra att det är sista säsongen av E.R. nu, de har tuggat allt några gånger för mycket, men samtidig är det ju en epok som går i graven. De har ju hållt på sen 1994 tror jag. Tur för mig att jag har sett varenda avsnitt, och håller på att bygga upp mitt DVD-bibliotek. Ja har bara 11 säsonger ännu, så jag får snart skärpa mig lite...

Dagen har bjudit på ett litet babysim. Jag trodde att lilla V skulle hata det, men hon gillade verkligen det. Jag frös, och tyckte att vattnet smakade kiss.


Så här såg det alltså ut...

Annars så sitter jag här och ömkar mig själv, för att jag är på väg att bli förkyld. Dumma stora lilla V drog hem en massa äckliga dagisbaciller, som smittade Y och P och lilla V, som i sin tur smittade mig. Tack för det dagiset!! I några dagar nu har jag haft halsont, och nu idag har snoret börjat göra sig påmint på riktigt. Det börjar nu rinna ordentligt. Jag längtar nästan tills det tjocknar på, så jag kan spraya min näsa full med näsdroppar. Vifår se helt enkelt om jag kan stå upp i morgon, eller om jag är helt däck.... Jag  vill inte bli sjuk nu, för nästa vecka ska jag på semester i Dalarna, då blir det drygt att vara sjuk. Men, jag har dragit i mig lite cola och chips för att bota det värsta.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0