Fjäll

Idag drar jag till fjällen (med Markoolio). Jag antar att ni,  alla mina läsare kommer att gråta blod när ni inte kan läsa mina vitsigheter på flera flera dagar.. Men tyvärr, sådant är livet för oss moderna småbarnsmammor. Livet måste pusslas ihop med semestrar och vardagsliv...... Jag antar att frånvaron av inlägg på denna blogg kommer sörjas, men på onsdag är jag tillbaka, och full med nya intryck och fräsha ideér till blogginlägg.. Tjoho! Nu blev ni glada va!

Undrar om jag kommer hinna kolla på alla tv-avsnitt jag fixade fram i morse, innan jag åker. Samtidigt som jag ska packa färdigt och diska och leka med barnet.... TV´n får prioriteras högst alltså. Tätt följd av röka blåa Blend och tupera mittt blonderade hår...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Idag, lördag den 29/3, dök detta inlägg upp i min Google Reader.

Det är ju förskräckligt att det har hunnit gå så många dagar innan jag fick tillfälle att läsa inlägget.

2009-03-27 @ 21:41:47
Postat av: Anki

Skumt....

2009-03-28 @ 06:48:42
URL: http://minipanda.blogg.se/
Postat av: Ylva

Idag, lördag den 29/3, dök detta inlägg upp i min Google Reader.

Det är ju förskräckligt att det har hunnit gå så många dagar innan jag fick tillfälle att läsa inlägget.

2009-03-29 @ 01:12:20
Postat av: Fredrik i Korea

Du drar till fjällen, här nere så är körsbärsträden i full blom och gatorna kantas av rosa blommor. Det är nog den absolut vackraste tiden i Korea nu, men en härlig Svensk skidsemester är fasiken inte dåligt det häller... Ha det störtskönt!

2009-03-30 @ 03:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0