Klagomuren

Jag får ju klagomål lite då och då om att det bloggas för lite här på bloggen. Till mitt försvar får jag säga att jag är en hektiskt karriärskvinna mitt i livet, som måste hinna med att spela golf och dricka vin med väninnorna....

Eller så är det för att det inte händer ett skit i mitt liv. Igår var jag på BVC och visade upp mitt exemplariska barn. Hon fick alla rätt på alla tester, och var heeelt normal på alla sätt och vis. Detta firade lilla V med att göra ett snyggt face plant:



Förra veckan var vi på Busborgen. Det var inte så hemskt som jag hade tänkt mig, men jag kan ju inte säga att små bäbisar har så mycket utbyte av det precis.


Lilla V drunknar fint i bollhavet.

Annars är det same old, same old hela tiden. Jag är på stan och shoppar upp alla mina pengar, fikar och äter lunch. Gnäller över att det är så trångt i alla garderober, köper mera bös.. Ska iallafall försöka bli solbränd och snygg nu  när det är bra väder. Snygg är jag ju redan i och för sig, men solbränd kanske jag kan försöka bli.

Och, ja Lina, jag ska skriva om Eiffeltornet, ska bara röka lite blend under fläkten först. Barnvagn, bärs och Blend!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

HAHAHA den Face planten var inte dum den... precis milli sekunden innan det smäller. Bra att veta att moderskänslorna säger "ta kortet" och inte "men kära nån" för att sedan störta fram och försöka fånga... iskallt... det ska du ha cudos för :)

2009-06-25 @ 05:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0