Hej och hå

Hej och hå, nu har det gått så här länge sedan sist igen. Tråkigt värre för min stora publik... Men jag får skylla på att jag är i exil, i sjäääärgåården. Å där finns inget intööörnet, för det var inte uppfunnet på 1870-talet. I sjääärgååården kan man bara bada, och drälla runt. Idag var vi på sightseeing på ett bruk, närmare bestämt Wira bruk, som ligger i sjäääärgååården. Jag har ju i och för sig varit där 100 gånger tidigare, men vi drällde runt en liten sväng i alla fall. Jag började känna mig fikasugen redan på parkeringen, så jag gick bara och väntade på att vi skulle få fika. På fiket kunde man tyvärr inte betala med kort, så vi skrapade ihop alla kontanter vi kunde hitta, och lyckades få ihop hela 120 kr. Så då köpte vi för 120 kronor kanelbullar. Sen var jag nöjd.. Eftermiddagen och kvällen bjöd på ett dopp i havet (hoppandes "bomben" från trampolinen) och grymma köttbullar med sylt och sås och potatis. Maten sköljdes ned med rabarberpaj med vaniljsås.

 Imorgon tänkte jag mig till Norrtälje en liten sväng. Det ryktas ju om att det är schysst shopping där i stan. Tur att Nortällje tar VISA-kort i alla fall. Annars skulle jag vara fucked.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Men varifrån fick du intörnät om du nu är i 1870-talet?

2009-07-01 @ 16:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0