Säljes:

Säljes:



Jag säljer denna goa bäbis på grund av tidsbrist.

Billig i drift! Hon äter enbart smörgåsrån och äpplen. Blöjor behövs inte, för det tär omöjligt att sätta på dem. Kläder finns i massor, jag skickar med det jag har hemma, men det går inte att sätta på dem i alla fall.

Ger dig bra motion! Varje gång en blöja ska bytas eller ett klädesplagg ska sättas på får du ett trevligt träningspass i form av brottning. Jag kan lova att du är svettig vid passets slut. Vid promenader får du också bra motion, eftersom du antingen får bära på bäbisen, eller springa hemåt det fortase du kan, för att undvika kravaller.

Egen säng behövs inte, eftersom hon kan sova i din säng, eller inte sova alls. Detta exemplar vill varken sova eller vara vaken för tillfället, så du får det bästa av två världar. Leksaker roar inte denna bäbis, inte heller köksredskap, eller toapappersrullar. Fjärrkontrollen duger dock, så det är bra om en sådan finns i det nya hushållet.

Slå till nu, vetja! Först till kvarn!

Pris:
500:-
100:-
50:-
5:- + en fimp

Äh, vafan, hon är gratis!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Kan tänka mig byte...har en 2-åring som nästan går på pottan själv, det läcker lite innan och det där med att bajsa är trevligare att göra i byxorna helst sittande under köksbordet.

Är antingen glad eller galen, kastar sig på golvet, spottar, bits och slåss, när hon inte får som hon vill, bara 150 gånger om dagen.

Hon kan prata också, gärna användbara uttryck som "mamma knäpp" och "mamma flebb".

Byta???

2009-07-13 @ 13:16:48
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se/
Postat av: Anki

Sorry Stina, det enda byte jag kan gå med på är att få två rumsrena bondkatter...

2009-07-13 @ 13:44:42
URL: http://minipanda.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag slår gärna till! Vera är precis likadan för tillfället och då kan de kanske underhålla varandra tänker jag. Jobbigare kan det ändå knappast bli. Eller?

2009-07-13 @ 19:47:13
Postat av: Anki

Mia; du kan gärna få henne, vilken dag som helst går bra... I natt har jag dock lämnat henne till en förbipasserande kamelkaravan. Äntligen får mamma virka och äta godis i fred..:)

2009-07-13 @ 22:03:31
URL: http://minipanda.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mmmm, katt...knaprar vidare på alla preventivmedel som finns i hela världen

2009-07-18 @ 00:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0