Fil

Jag tänkte äventyra lite och pröva en ny fil (filmjölk alltså). Fil-löver som jag är har jag hållt mig till den allra bästa filen, Fjällfilen alltså. Så för att vidga mina vyer tänkte jag ge mig in på den internationella marknaden och pröva den japanska Onaka´n. Den smakade ju diskvatten. Så den får åka ut i avloppet, eller bakas med istället.

Topp i fil:
1. Fjällfil (fjällyoghurt med hjortronsmak är mucho god också, som godis).
2. Bollnäsfil. Nästan som fjällfilens kusin
3. Vanlig A-fil
4. Långfil. Mest för att den är kul att äta.
5. Kefir. Har jag för mig är gott, Det var typ fem år sedan jag åt det.
6. Vanlig filmjölk.
37. Onaka

Kommentarer
Postat av: Lina

Meh! Vadå nr 37!?!

Onaka med ingefärssmak är jättegod! Smakar gott och fräscht och har inte samma konsistens som kodräggel som all annan fil. :)

2009-07-17 @ 23:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0