Sleepless in Haga parkgata, del 714

Återigen, vad fan är det med mig. Jag tror att jag behöver sova mer än 4 timmar per dygn, eller? Men min kropp har gått från att vara sovandets mästare ( sover tidigt, vaknar tidigt, men med en massa middagslurar), till att vara sovandets värsta ovän. De gånger jag får tillfälle att sova middag nu för tiden är också begränsade, men när tillfället kommer är jag klarvaken. Jag är även klarvaken på nätterna efter att lilla V ätit vid 4-snåret. Då tycker tydligen min hjärna att jag har sovit färdigt, det tycker inte min kropp. Får man göra slut med sin hjärna? Jag skulle behöva en ny, som tycker att det är najz att sova åtminstonde några timmar till efter kl 04!!!
Nåja, slutklagat. I dag ska jag på 30-års fika. Det ryktas att det vankas munkar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Synd att jag inte kollade datorn då då, för just den natten vaknade jag också vid kl 4 och kunde inte somna om. Kans det vara så att du är smittsam?

2009-01-14 @ 15:00:07
URL: http://firstborn.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0