På allmän begäran!

Efter en begäran av Lina, så ska jag berätta varför jag undviker att gå till badhuset. Enligt min kompis C som jobbat på en massa badhus, så finns allehanda snuskigheter att finna i bassänger.

För det första, ju mer klor det luktar, destå mer smuts finns det i den. Alltså, ett luktfritt badhus är ett rent badhus.

För det andra, gamla plåster och hårstrån är inte allt som flyter omkring i bassängerna. Även bajskorvar. Inte bäbisbajskorvar i bäbisbassängen. Utan vuxenbajskorvar i vuxenbassängen. Hur fan går det till???? Hmm, jag är bajsnödig, jag tar och bajsar lite i vattnet, för det är ingen som märker det.... Jag kräääääks!!!

För det tredje. En gång i min ungdom fick jag för mig att jag skulle gå och simma innan jobbet (helt crazy, jag vet). Det är ju bra för hälsan, och snälla staten betalade (Apoteket). Det är bara det att de andra som morgonsimmar, mellan klockan 06 och 08, är inte snygga vältränade unga män, utan de flesta är över 65 om man säger så. Av någon anledning så tycker de att det är ok att snyta sig i vattnet när de simmar runt. Hur tänker man då? Oj jag fick vatten i näsan, så nu måste jag snyta ut det i vattnet. Bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!
Jag vill inte bada i andra människors snor. Inte i andras kiss, bajs, plåster eller hår.

Jag undrar hur det ska gå när lilla V ska börja babysimma. Jag får ha henne i ett koppel och stå på bassängkanten med heltäckande galondräkt...

Kommentarer
Postat av: Lina

EWWWWWWW!! >P Nu vill jag verkligen inte bada i badhus igen! Jag har inga problem att bada i sjöar eller åar där gäss och andra djur bajsar och smutsar ner, men det är nåt med människor som är äckliga som gör att kräkreflexen vaknar till liv lite. Iusch!



Och jag har svaret på hur man tänker när man bajsar och snyter sig i poolen: Inte alls, eller så behöver man söka jobb på Samhall. (Mycket PK formulerat av mig.)



2009-01-14 @ 14:58:32
URL: http://firstborn.deviantart.com
Postat av: Anki

Nä, gäss och kor får gärna bajsa i mitt badvatten, men jag får nog av människobajs på jobbet. Så, ungdomar; bada aldrig i poolen om du inte vet vem som bajsat däri...

2009-01-14 @ 19:39:51
URL: http://minipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0