......

Här händer det inte så mycket, som vanligt. Jag känner att jag pliktskyldigast måste klämma ur mig nåt inlägg då och då. Innehållet blir ju därefter...  Jag måste säga att jag blivit bra mycket mer kass på RockBand sedan jag fick barn. Innan var jag rätt så bra, faktiskt. De gånger jag provat efteråt har jag sugit, så att säga. Så också idag. Jag var förbi Skiljebo en sväng och passade på att spela lite gitarr och trummor, men det var inte så kul, eftersom att jag sög.. Men jag lyckades i alla fall köra en låt på medium med gitarren, och få typ 98%, det var dagens höjdpunkt.

Annars funderar jag på vad jag skall göra med min retroaktiva löneförhöjning som landstinget till slut lyckats betala ut till mig. Antingen köper jag en diskmaskin, eller så köper jag tapeter och färg, eller så köper jag en sängstomme. Eller så köper jag alltihop. Svåra beslut...

Sen var det det här med fika... Tydligen så är det dags att bestämma när vinnarna av min fikatävling ska få fika. Ni som känner er som vinnare kan ju få komma hit på fredag kl 18, om det är någon som kan. OSA krävs..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0