Ballefjong!

Hur svårt är det egentligen? Att sova alltså. Jävligt svårt tydligen.. Nåja, jag ska inte klaga, det finns väl dom som får sova mindre än mig, typ burmesiska barnarbetare och Guantanamofångar. När man är sömnlös tänker man ju på så bra saker. Bland annat har jag legat och oroat mig för var jag ska byta om när jag börjar jobba igen. Innan jag slutade hade jag ett skåp i omklädningsrummet som ligger där vi håller till, i våran gröna barack. Men det skåpet tömde jag, snäll som jag är, och nu är det någon som har norpat det, så klart.. Sen finns det ett omklädningsrum långt borta åt helvete, där vill inte jag byta om, hur ska man då kunna snacka skit med sina kamrater innan arbetet börjar (instämplad, of course)?

Mycket bra att oroa sig över detta nu, när det är 3 månader kvar tills jag börjar jobba. Jag får be att jobbarkompis M paxar första bästa tomma skåp till mig helt enkelt..

Jag trodde att jag skulle kunna sova bra inatt efter ett glas rödvin till middagen igår, men icke! Ballefjong helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0