Vicktåry!!

Ännu en gång har jag klarat mig från kräksjukebacillerna! Mitt immunförsvar hade inte dekat ner sig. Halleleluja! Ha ha, ännu en gång har de fått på tasken! Tacksam är jag för det..

Igår råkade jag på ett möte med hemliga klubben igen. Senario: Jag och lilla V är på ICA, V sover sött, men vaknar när vi väntar på att någon ur den otroligt sega personalen ska komma och lämna ut mitt paket som kommit med posten. V börjar bli lite missnöjd i kassan på ICA, eftersom det står en kärring och blockerar hela kassalinjen när hon försöker handla med rabattkuponger, och förstår inte att hon måste flytta sig för att jag ska komma åt att betala. Utanför ICA, börjar V att panikskrika. Då kommer en annan kärring fram till mig och berättar att barnet är så ledset, åh, så synd om henne, men det är ju bra att skrika, och hon kommer nog bli sångerska när hon blir stor. Kärringen pratar och pratar, och jag försöker gå därifrån (V skriker givetvis bara högre och högre), men det gåååår inte. Jävla tant, jag fattar också att V skriker, jag är inte döv!


Kommentarer
Postat av: Stina

Ha, ha , ha, tänkt dig samma senario där tanten pratar ett helt obegripligt språk, eller helt enkelt bestämmer sig för att ta upp det gråtande barnet för att trösta det. Freja HATAR att bli upplyft av främlingar. Välkommen till min vardag. : )

Kramizzzzz!!!

2009-02-10 @ 11:38:43
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se/
Postat av: Lina

Hah! Där får du för att du ynglar av dig och bidrar till att överbefolka världen. "Vänliga" tanter är satta på den här planeten för att straffa såna som dig helt enkelt. Jupp, så är det.

2009-02-11 @ 14:29:07
URL: http://firstborn.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0