Tebax!

Hej och hå, nu är jag äntligen tillbaka. Jag antar att jag är saknad av alla mina 3 läsare. Nästan en vecka har gått sedan sist, men jag är ju en väldigt upptagen karriärkvinna mitt i livet, så jag bloggandet får ibland ge vika för vinprovarkvällar med tjejgänget och kickoffs med företaget...

Nåja, har det hänt något kul sen sist då? I söndags var jag, Y, P, Stora lilla V, och lilla V på Vallby för att återigen kolla på djuren. Det var tydligen någon slags familjedag där också, något jag inte visste något om. Men det bjöds på korv, bullar, kaffe och festis. Alla barnen fick också stjärtlappar av Mälarenergi, att brukas i pulkabacken. Jag och Y tiggde åt oss varsin, med hänvisning att de var till våra barn. Sen bar det av utför i backen. Sjärtlapp var det välan en 20 år sedan jag åkte sist. Man är ju inte lika liten och nätt som när det begav sig, kan man säga. Det var svårt att styra, och man fick grymt ont i rumpan, men det var det värt! Här får ni se lite bilder på roligheterna:








Så här såg det ut i pulkabacken.



Lilla V fick hålla i bullarna.

Sen åkte vi till Max, för att äta lunch. På grund av ett missförstånd i beställningen bestod min burgare av 3 ingredienser. Bröd, kyckling och bacon. Inte det godaste jag ätit direkt. Men vi hade köpt på påse, så det var inte så lätt att byta...

Ajöx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0