Soffa

Idag har jag varit en liten sväng till Brödet och Fiskarna. Där hittade jag en mkt snygg soffa för 150 pixiluras!!!! Det var asabilligt.  Soffan är en typ 50, 60-tals soffa, i trä, med grön galonsits. Det värsta är att den absolut inte får plats hemma hos mig över huvudtaget. Jag kan tänka mig att den typ ska stå i ett kök eller en hall, men min hall och kök är typ lika stora som en ordinär liten segeljolle. Inte så stora helt enkelt. Så soffan åkte direkt upp på vinden, där den får dela plats med en miljon annat bös. Bland annat lite fåtöljer och badrumskåp.. Tyvärr fotade jag inte soffan innan jag bar upp den på vinden, så ni får föreställa er den.. Enjoy! Om jag orkar så kanske jag kan gå upp på vinden nån dag och fota lite.
Agös!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Kom igen nu latmask!!! upp på vinden och fota, jag vill se en "snygg" soffa med galon, trode inte det fans sådana? Kanske i helvetets väntrum men det är ju ändå en ganska sunkig plats i övrigt... :)

2009-03-04 @ 00:15:26
Postat av: Anki

Vänta du bara....

2009-03-04 @ 07:24:53
URL: http://minipanda.blogg.se/
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-04 @ 07:30:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Kom igen vänta? Det är inte min starka sida NU NU NU! :) Men jag vill se något som du verkligen investerar i som är av galon... som det pervo jag är kan jag bara se en fördel med saker av galon, enkelt att spola-av :)

2009-03-04 @ 07:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0