Oh, herre guuuud!

Hjälp. Lilli och Sussie gör come back i melodifestivalen, tydligen.. Synd bara att de ser ut som Nanne Grönvall båda två. Jävligt fula helt enkelt. Som en 40- årig frånskild rödvinsmorsa, som går på Klippan och dansar på torsdagarna med sina tjejkompisar..
Jag vet inte vad det är med Nanne, någonting hos henne stör mig enormt, hon ser riktigt jävla konstgjord ut. Hon ligger högst upp på min hata-lista över irriterande personer. Sedan följer;

1: Nanne
2: Charlotte Pirelli
3: Pernilla Wahlgren
4: Tilde de Paula
5: Agneta Sjödin

Nu har jag nog glömt några rödvinshaggor, men jag får återkomma. Det värsta är att kompis L, helt plötsligt erkände att hon gillar Nanne. Jag får nog göra slut.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ett hett tips: Charterhjältar på TV4 Måndagar 20:00.

När man inte kan få Håkan, då tar man vad som bjuds.

2009-02-17 @ 16:21:15
URL: http://firstborn.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0