Kräks?

Gaaahh! Magsjukan svärmar runt mig!! Jag är inte smittad (ännu). Men jag mår så jävla psykiskt illa, så fort någon bara nämner ordet magsjuka... Blä blä! Jag tror dock att jag är ganska motståndskraftig mot sån dära vinterkräksjuka. Jag har vid ett flertal tillfällen stått instängd på en sjukhussal och MOCKAT i veckor i sträck, och inte ens blivit lite risig i magen. Så jag hoppas att jag fortfarande är lite immun, med tanke på att jag inte fått uppleva trevliga landstingsbaciller på snart ett halvår.. Betyder det att det är dags att börja jobba igen??

För att mota dagens baciller i grind, har jag nu på kvällskvisten smällt i mig lite älg av olika modell, nästan en hel påse Gott och Blandat och en hel del potatisskruvar. Och ändå mår jag lite illa. Förstår ingenting....

Kommentarer
Postat av: Peppe

Akta så vi inte smittar bloggen med kräksjuka... Då kan du aldrig komma tillbaka hit..

2009-02-09 @ 11:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0