aktiviteter

Här händer det lika mycket som vanligt= mitt liv är inte så spännande helt enkelt. Men igår gjorde jag faktiskt en aktivitet! Oj, oj, oj! På förmiddagen var jag på ettårskalas i Björnöns pulkabacke. Varm choklad och kanelbullar bjöds det på. Tyvärr åkte jag ingen pulka, dels för att jag inte har någon, dels för att lilla V inte uppskattar detta så mycket.

så här såg det ut i pulkabacken...



Och så här såg lilla V ut (när hon inte skrek, sov eller ammade...).

Mycket trevligt initiativ av A-K, att ha kalas i backen, så man kommer utanför dörren någongång. Jag är en liten aning dålig på att ta mig ut om dagarna (och kvällarna). Men det finns ju så mycket TV-serier att kolla på.. Fast det har varit lite dåligt på sista tiden... Hmm, ingen ursäkt kanske. Men jag är nog skadad från när jag var liten, då var vi tvugna att vara ute hela dagarna, speciellt när det var sol.. Jag gör revolution mot detta nu helt enkelt.. Fast lite sol skulle ju inte skada i och för sig... Hm, det är svårt när man emotsäger sina emotsägelser osv..

För övrigt försöker jag sälja massa crap på blocket. Men jag fattar inte; folk verkar vara så jävla angelägna om att köpa saker, men sen hör de inte av sig när man säger att de får köpa skiten. Är folk dumma i huvudet eller? Dum fråga, folk är ju helt CP i allmänhet, så man kan ju inte räkna med annat... Men idag tror jag iallafalll att jag blir av med en gammal säng. Jag hade begärt 250 kr, men en man bjöd 200 kr, så han fick den. Man vill ju egentligen bara slippa att frakta iväg skiten till Brödet och fiskarna. Bara det täcker annonspriset är jag nöjd. Vi får se hur det går. Denna mannen kanske inte heller hör av sig..

Adios
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0