aktiv fritid

Idag har jag ju också varit mycket aktiv.. Var på öppna förskolan en liten sväng, försökte köpa garn på skiljebo, försökte hälsa på på apoteket, försökte spela snusemario. Allt detta förhindrades av en liten terrorist! (Ah, jag har närt en terrorist vid min barm!!! ) Det var nämligen någon som skrek hela tiden... När lilla V äntligen somnade till på eftermiddagen, drog stora lilla V igång stereon på högsta volym, och blev jätterädd, och skrek jättehögt. Då vaknade lilla V jättefort.. Förstår hon inte att mamma vill spela TV-spel, röka blåa Blend under fläkten, och dricka rödvin ur dunken i fred? Det är ett mycket jobbigt liv jag lever..
I morgon blir det barnvagnsbio. Förhoppningsvis är den filmen lite bättre än Bröllopsduellen som visades sist. Men det är i och för sig svårt att hitta en sämre film än den. Revolutionary Road är det som visas i morron. Jag har ingen aning om vad det är för någon film, men skit samma, man kommer utanför dörren, man få äta godis, man få sno gratismutblöjor, + att man får en liten mutkasse med jox. Förhoppningsvis är det lite annat i mutkassen denna gång. Annars kommer jag ha tvål som räcker i all framtid. Och obegränsad tillgång till barnvagnsremmar. Får se helt enkelt...

Sen måste man ju ha lite bilder i sina inlägg, så jag får bjuda på en bild från arkivet. Jag orkar inte ta med mig kameran och fota mina meningslösa aktiviteter. Men å andra sidan verkar det vara väldigt populärt med barnbilder på bloggar. Så jag kanske bara gör som man ska, för en gångs skull..




Åh, hujedamej, nu måste jag ju gå och sova, klockan är snart 22!
Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0