Totoro

Jag antar att jag måste visa min Totoro som blev klar för en stund sen, typ en månad, men ändå... Han är sne och vind, och har jättekonstiga ögon, men jag får skylla på att han är en nybörjarTotoro. Jag har även gjort en till vit miniTotoro, men den sitter på Lilla V´s vagn, och den är inte hemma.. Så den får ni föreställa er..





Någon gång ska jag börja om med en ny Totoro. Nu vet jag vad som blev fult på den första, så jag kan fixa till allt sånt. Jag måste även fortsätta på mina Super Mario-figurer. Hittils har jag ju gjort svampar, både extralivs-svampar och röda storgubbesvampar. Jag har även knåpat ihop en Boomb som ni inte får se på bild, eftersom den sitter på Lilla  V´s vagn den med.. Sen är det Goombas som gäller och en Chain Chomp. Sen är hela Snusemarioland komplett..


Kommentarer
Postat av: Lina

Mongo! Men fiiiiiiiin! :D

2009-08-16 @ 15:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0