uj uj uj

Jag råkade kolla in på Blogg.se´s startsida alldeles nyss. Där har de en topplista för de bloggar som har flest besökare. Jag var inte med bland dem kan man säga.. Däremot så märkte jag att min stackars blogg är alldeles för lite designad. Jag försökte ju råda bot på detta i höstas, innan lilla V föddes. Men det enda jag lyckades fixa till var en bild på en minipanda. HTML är inte riktigt min grej helt enkelt. Nu orkar jag ju inte fixa till något mer med designen på bloggen. Lilla V gör att jag har lite svårt att koncentrera mig på vettigare saker än TV-serier och Facebook, plus att hon har en förmåga att vakna precis när man håller på som bäst med något.. Jag får välja helt enkelt, lilla V, eller en designad blogg....Hmm svårt val..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0