Välkommen till min nya blogg!

Jaha, då har jag efter länge och mycket övervägande bestämt mig för att göra som alla andra, inte sätta på mig leggings, utan blogga. Det svåraste i detta beslut var att komma på vad man ska blogga om. Sina barn? Lägenhetsrenovering? Recept? Politik? Presidentvalet i USA? Sitt jobb? Jag har i och för sig inte riktigt bestämt mig, så jag får väl skriva om lite ditten o datten helt enkelt. Säkerligen kommer jag skiva om sådant jag stör mig på,för det är ohyggligt roligt att störa sig på saker, och är det någon som stör sig på det, så är det bara att sluta läsa..

En annan svår sak var att komma på vad bloggen skulle heta. Eftersom jag inte vet vad jag vill skriva om, så kan jag ju inte döpa den till exempelvis; Ankis mumsiga receptblogg, eller lyckliga mammans trevliga blogg. Det fick helt enkelt bli ett av namnen, på ett av det finaste djuren som finns: Kattbjörnen, eller mindre Panda, eller röd Panda, som ser ut så här



(Oj, vilken trevlig liten bild jag hittade hos Wikipedia...)

Jaha, nu ska jag försöka hitta på något att skriva om. Välkommen!

(Obs! Eventuella stavfel och andra språkmissar är helt avsiktliga, det är inget ni behöver gå och gnälla om!)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag tycker du ska göra som alla andra och ta på dig leggings.

2008-10-13 @ 11:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0