Sleepless in Haga parkgata...

Det är konstigt det här. Varannan natt, typ, sover jag hela natten, vaknar i och för sig 100 gånger, men somnar om igen. Varannan natt vaknr jag vid 3-4 rycket, kan inte somna om, vad jag än gör. Det enda som hjälper är att gå upp, ladda hem senaste avsnittet av något bra TV-program, och äta en first Breakfeast. (Hallå!, varför finns inte nyaste Mythbusters att ladda hem ännu! Klockan är ju faktiskt halv 5!!!. Det är lite som med morgontidningen, man får sitta och vänta på den som en annan panchis..) I natt är jag vaken, som synes.

Idag (efter att ha somnat om, ätit second breakfeast etc) skall jag återigen donera min kropp till vetenskapen. Denna gång ska jag prova sprutor för att se om förlossningar kan gå snabbare i framtiden. Jag är en sån vänlig själ, jag har redan ställt upp i ett projekt där man blev intervjuad om föräldrastöd (Gratis fika, samt 100-spänn i presentkort på Åhlens). Annars brukar jag donera mina stackars vener, när sjuksköterskestudenter skall prova att ta blodprov och sätta nål för första gången på något annat än en gummiarm. Bättre ett blodbad på syster, än tio på panchisarna.... Jag är en sån god människa helt enkelt. Jag undrar om man får något för att ställa upp i dagens forskningsprojekt..... Jag skulle behöva någon som kom och renoverade lite hemma hos mig, gratis.

Nä, i väntan på Mythbusters ska jag nog ta och kolla lite på Pushing Daisies, som jag började kolla på igår, eller kanske titta ifatt på Dexter, eller kolla färdigt på det House avsnitt jag började på igår (somnade nånstans halvägs). Det är mycket nu helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Storasyster

JAG fick inget för att vara med i studien, däremot fick Valle en bok. Som om det var han som var där och fick sprutor varje dag, han låg ju bara i magen och chillade...

2008-10-23 @ 07:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0