Lördagkväll

Fick skäll idag av kompis R, för att jag lagt upp en bild på en helt okänd fjording på bloggen, men inga bilder från när jag var ute och red lite på hennes häst i somras (tydligen är hennes häst finare än fjordingen...). Så då får jag väl skärpa mig helt enkelt...



Här har ni då mig på en häst i sommarvärmen. Hästen H, har världens snyggaste hjälmfrisyr, och jag hade precis blivit så pass tjock att jag inte kunde knäppa mina ridbyxor...



Bara för att kompis R tjatat så mycket, så får hon vara med på bild hon också, helt ocensurerad. Ha!

Anledningen till att vi gör en massa coola hårdrockstecken på hästarna är att det var Power Meet precis samtidigt, och då måste man ju vara lite extra cool & ball. Vi hade faktiskt tänkt att vi skulle gå ut och kolla lite på bilarna senare på kvällen, men efter lite för mycket tunnbrödrulle i soffan kände vi oss inte så speciellt sugna på mer raggarintryck..

Nu ikväll har jag och en massa annat löst folk varit ute på Bishop och käkat lite hamburgare. Jag var kvällens fyllechaffis och drack en alkoholfri öl, och en Pepsi (ingen Fanta!) till maten. Men som de asvarsfulla vuxna vi är, drog vi oss hemåt vid nio-snåret (innan gubbarna och tanterna på puben börjar fyllna till för mycket), för att bädda ner oss så sött i våra sängar.

G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0