Lite funderingar..

Funderar lite över det här med saker man blir beroende av. Någontig som socialstyrelsen verkligen borde hålla lite koll på är, just det, inte heroin och annat knark, utan FANTA!! Fy f--n vad det är gott. Det är den värsta drogen som finns! Det är ju helt livsfarligt. Efter att ha druckit ett glas, får man ju gå på avgiftning i evigheter. Det sägs ju att Cola är beroendeframkallande. Ok, det är jäkligt gott med Cola, speciellt 33 cl burk (eller McDonaldsblandningen som en kompis till mig gillar mest), men Fantan, denna himmelens nektar (socker och E), man skulle kunna skriva poesi om hur gott det är! Så, kom ihåg detta barn; håller er undan det gula guldet!

Just det, om 20 år kommer ni hitta mig totalt sockerspeedad, utan lägenhet, utan pengar, ståendes i ett gathörn horandes för Fantapengar.  Vi ses då!

Kommentarer
Postat av: Plingo

Känns fint att bli omnämnd så här offentligt...

2008-10-10 @ 14:21:05
Postat av: Rebecca

Du kan få bo hos mig när det börjar tryta från socialbidraget och när Fantan är slut. Vi behöver en nanny till att sköta tvätten, disken och att klappa katterna

2008-10-12 @ 09:59:17
Postat av: Anki

Jag ställer gärna upp som kattklapparnanny när staten inte vill ge mig mer pengar. Det har ni råd med era jäkla kapitalister!

2008-10-12 @ 10:52:47
URL: http://minipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0