Jag saknar mina pengar....

Hittade denna, tyvärr lite suddiga bild, i kompis M´s trappuppgång i dag.


Pengar upphittade utanför porten, återfinns mot beskrivning.
Ring 070-xxxxxxxx

Jag funderar på att ringa personen som satt upp lappen.

-Hej, jag har tappat pengar.
-Jaha, kan du beskriva dom?
-Mm, det var en peng som var lite rödrosa, med en kung på. Sen var det en peng som var lite grön, med en kung på, sen var det en lite mindre peng, lite blåisch, med en tant på.
-Det verkar stämma, du kan komma o hämta dem, jag lägger pengarna i ett kuvert som jag lägger sätter på anslagstavlan i trappen. Tack för att du befriade mig från dessa upphittade pengar. Tack o hej!

Eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0