En dag till

Jaha, vad har min dag haft att bjuda på så här långt? Startade dagen med frukost och ett avsnitt av Grey´s Anatomy, och ett avsnitt av Private Practice. Efter en dusch och en tupplur gav jag mig iväg till förlossningen (inte för att föda barn) för att återigen donera min kropp till forskiningen. Cykelturen dit höll dock att ta livet av mig, med tanke på att det blåste orkanvindar i uppförsbackarna. Hemåt gick det däremot mycket lättare, medvind och mer nedförsbackar. Sedan, till lunch, kremerade jag några prinskorvar som jag hittade långt in i frysen, och avnjöt dessa med Idealmakaroner och ketchup. Som måltidsdryck serverades citronvatten och kaffe.

Vad eftermiddagen har att erbjuda är så här långt ganska osäkert. Ett är säkert, jag ska kolla färdigt på nya ER-avsninttet jag har börjat på, och sedan måste jag åka någonstans och köpa en ny telefon. Min hemtelefon har börjat kuka ur på sista tiden. Det låter som man står på toppen av Mount Everest i och försöker prata med taskig mottagning. Det ä rlite svårt att höra vad folk säger helt enkelt (fast nuförtiden komunicerar ju ungdomar med moblitelefoner, SMS, bloggar och forum, så jag kanske ska lägga ned det har med att prata i telefon. Det verkar ju vara helt ute). Vi får se om jag hittar något billigt skräp någonstans. Jag har nog i och för sig en gammal fast telefon i källaren eller nån stans. Men, man kan ju inte ha en telefon som sitter fast i väggen med en sladd, det är ju so 1990´s.

Jag skulle behöva köpa en ny mobil också, och en ny kamera, och en ny DVD, och en ny....allt. Men jag tror det får vänta lite. Förresten, man kanske ska hota släkten med att det inte blir några bäbisbilder om det inte dimper ner en sprojlans ny och fin kamera i min brevlåda SNARAST! Fan vad jag är smart...

Kommentarer
Postat av: Fredrik eller F som det heter på Bloggspråk

Jag använde den kommentaren på S (LOL), vi behöver en ny och fin systemkamera för att kunna fota lilla f.



Vips så fick jag stora F en fin kamera att leka med :)

2008-10-24 @ 15:51:07
Postat av: sara.

heej! Kolla in min blogg:) kommentera gärna!

ha en kanon dag/kväll!

2008-10-24 @ 15:59:09
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0