Djur

Eftersom min psykiska ålder är ungefär 5, så kan jag inte låta bli att köpa gosedjur till mig själv. En av mina favoriter är isbjörnen "Isildur Nanuk" som kom till oss efter en liten shoppingtur till svennebananinredningsmeckat IKEA inför en flytt till Göteborg.

Här har ni underverket!

Idag råkade jag se att Naturhistoriska museet i Stockholm har denna fina panda i sitt sortiment:



Uj uj uj, vilken liten fin sak. Får se om jag får vägarna förbi Den Kungliga Hufvudstaden någon gång i framtiden. Då kanske det kan hända att det slinker ner ett och annat lite djur i varukorgen. Det blir lätt så. Tur att jag är väldigt vuxen och mogen för min ålder också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0