blärp...

Ok, jag får erkänna ännu en gång, jag är en värdelös bloggare. Jag skriver inte 8 inlägg per dag, och fotar mig själv alldeles för lite. Anledningen till att det bloggas så lite, är helt enkelt att mitt liv inte är världens mest intressanta...

Dagens mission, som jag fått av syster Y, var att åka till Ikea och köpa ungefär hundratusen skåphandtag. Alla dessa handtag medfördes sedan till Skyttegatan, där jag med friskt humör skruvade loss de befintliga handtagen från köksluckorna, och skruvade i de nya. Sammanlagt ungefär hundra tusen stycken. Tack för det skruvdragaren....

Jag skulle önska att man behövde körkort för att köra bil! Jaha, behöver man det, det märks inte... Gaah, jag blir galen på alla CP´n som verkar ha fått sitt körkort i flingpaketet, som är ute o kör på vägarna.. Idag, till exempel, var jag ute och åkte på en 50-väg (med panchisar, övergångställen, mörker mm), i 50-isch km/h. Ändå måste nån jävla idiot självklart köra om mig, för det går ju inte att köra 50-isch, tydligen. Visst, jag kör också lite för snabbt ibland, typ på landsväg och motorväg, men vem gör inte det. Sen skulle jag hämta min far vid stationen. Där står jag i godan ro och väntar, vid på och avstigningszonen (inte taxizonen), tillsammans med tusen andra bilar. Tydligen så måste en taxibil köra in och ställa sig bakom mig, fast det är plats för typ 1/2 bil. Framför mig finns det däremot plats för hur många bilar som helst. Resultatet är att taxin står halvägs in bakom mig och vill tydligen att jag ska flytta mig, men det gjorde jag inte! Ha! Jävla idiot, han kan väl köra 5 meter till och ställa sig framför mig, men nä.. Jag låtsades inte höra hans arga tutande, han förtjänade ju en pungspark, inte en parkeringsplats... Sen ska man ju inte tala om alla som inte blinkar, inte gasar, inte bromsar etc. Jag skulle kunna utveckla en hjärtinfarkt eller stroke bara genom att tänka på alla idioter som är ute o kör! Tur för mig att mitt lilla mjölkpaket till bil snart är utbytt mot ett fläskigt grönt marsvin till familjebuss! Då ska jag också bete mig som en idiot, bara för att hämnas!

Kollade på senaste House avsnittet idag också (några dagar sent). Jag vill också ha Hanson´s låt Mmmbop som ringsignal!! Måste ut och smurfa runt lite på internet för att se om jag kan ladda hem den på något sätt.. Det är mycket nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0