Bilder

Eftersom lite av mina bilder har försvunnit av någon oförklarig anledning, och jag inte lyckas peta in dem i orginalinläggen (kan man det??), kommer dom så här lite på egen hand.


Här är alltså jag på hårdrockshästen H.


Här är alltså kompis R, på en lånad häst.



Å här sitter jag i en liten gruvvagn i Sala Silvergruva.

Som sagt var, datorn är inte alltid min allra bästa vän. Det händer lite då och då att saker och ting bara försvinner, eller inte funkar, trots att det har funkat i 3 år. Jag fattar ingenting...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sådärja! Nu börjar det likna nått. Heder i sin finaste form med hjälmfrisyr och allt! Vackert som poesi vill jag säga.

2008-10-19 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0