Yäzzz!

Ha ha! Äntligen! Nu har jag varit och shoppat lite kläder, till MIG!!! Halleleluja vad kul att kunna köpa lite nytt krafs. Eftersom jag inte riktigt kan knäppa mina gamla byxor, och mammabyxorna sitter som tält, var jag tvungen att införskaffa lite nya. Det värsta är ju att man inte vill köpa några dyra kläder, eftersom jag förhoppningsvis kommer att kunna fortsätta ha mina gamla kläder snart. Jag hittade ialla fall ett par halvdyra stretchiga jeans på Lindex, som inte bara såg ut som skit. Det fick bli dom.. Lilla V fick 3 par byxor, det lilla fuskot! Sen hittade jag några toppar på H&M. Skönt att förnya garderoben lite, jobbigt att alla tröjor måste ha tutt-hål, det begränsar ju utbudet lite.. Men, vafan, jag fick i varje fall spendera lite monedas, det känns alltid bra i själen efteråt. Ni får inte se några bilder på nyförvärven, för jag orkar inte hämta kameran.

C Y

Kommentarer
Postat av: Stina

Ett såndär drygt mammatips ; ) :

Jag köpte ammningslinnen på HM och använde mina vanliga t-shirtar över, funkade lika bra som de dyra boobtröjorna (om du sett dem).

Kramis! : )

2008-11-18 @ 02:21:40
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja, jag har typ ett ton Boob-tröjor som jag fått av Y, men jag tycker inte om dom alls, så dom använder jag inte, utan jag gör som du, linne o tröja. Här hemma kan man ju gå runt i "attackposition" dvs med boobsen framme hela tiden, så det behövs ju nästan inga tröjor, så länge man inte går ut. Å andra sidan skulle jag behöva klä in lägenheten i galon eftersom mina bröst producerar mjölk nog för att föda ett mindre afrikanskt samhälle...

2008-11-18 @ 08:38:15
URL: http://minipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0