Naaaathing!!

Oj vad mycket det händer här hemma! Jag sover, byter blöjor, ammar, kollar på TV-serier och äter. Tjoho vad spännande.. Häromdagen gjorde jag buss-debut med barnvagn. Mycketkul, nu får man äntligen trycka på "barnvagnsknappen" (som på de moderna VL-bussarna är utbytt mot en öga-knapp). Barnvagnsknappen spelade en liten trudelutt när man tryckte på den, i jämförelse med det vanliga plinget som kommer när man trycker på STOP-knappen. Bara det kan ju lysa upp ens vardag.

Förresten, är det ingen som vill vinna nån jävla fika eller!!!! (se tidigare inlägg). Än så länge är det bara en tävlande, så det är bara att fortsätta tävla. Alla har chans att vinna (mina koreanska vänner får betala flygbiljetten hit själva om de vinner)!

Här kommer dagens bild:



Här har lilla V badat, något som hon brukar hata. Tills jag lät bli att följa statens råd om att ha 37gradigt vatten, och tog lite varmare, så den stackarn inte skulle frysa ihjäl. Ha! Suxess!!  (Ja, ja, ring Soc och anmäl mig....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0