Muu

Jag har varit borta ett tag från bloggandet på grund av min förvandling från snygg sexig partyprinsessa (småfet, blek gravidval), till mjölkko. Men nu är jag åter (hurra?), och som den supermamman jag är så kan jag blogga, amma och äta frukost samtidigt! Tur att jag har min kattungetasstygförsedda amningsfåtölj att sitta i. Jag har även lyckats hålla mig ifrån allt för många möten med hemliga klubben, som tur är. Det kanske är för att lilla V, hittils bara visat upp sina goda sidor, äta, sova, äta, bajsa, äta, snutta, äta. Ett mycket väluppfostrat barn helt enkelt. Hon ska börja på internatdagis på Lundsberg nästa vecka, och då måste man ha goda manér.

Mina bröst har också genomgått en mindre plastikoperation. Jag trodde att det var nog när jag i början av på tjockentiden lyckades öka från B-kupa till D-kupa på två veckor. Nu ökade jag från D-kupa till pilatesboll-kupa på några timmar i fredags natt (vissa går på krogen, jag satt hemma och såg mina brön växa). Nu funderar jag på att köpa två bowlingklotsväskor att stoppa ner de små betongklumparna i.

Nu ska jag gå stoppa ner lilla V i sängen igen. Hon gillar nämligen att sova i pappa B´s armhåla... Har hon inget luktsinne, stackarn..(gahh, det kanske är något fel på henne???, måste in på familjeliv och kolla).

Kommentarer
Postat av: Stina

Ha, ha, pappas armhåla är helt enkelt bäst. Freja tog alltid lååånga tupplurar där...i sin pappas alltså.



Kramis!

2008-11-04 @ 22:36:31
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0