Korv

Jag har fått sången "lilla Sofie" på hjärnan. Men eftersom min hjärna inte riktigt funkar som den brukar så kom jag bara ihåg de två första raderna, så det blev lite enformigt att gå och sjunga dem om och om igen. För att råda bot på detta kollade jag på intörnet, och hittade raskt texten, Jag hittade även en underbar video, när Hep Stars framför låten i fråga.
Se och njut:
http://www.youtube.com/watch?v=jfG1-e7ILKw
Det bästa är att det är en av grabbarna som sjunger, resten...grillar korv. Vad annars!


Kommentarer
Postat av: Stina

När jag var uppe och ammade på nätterna var jag helt knäpp. Jag hade reklamjinglar och snutter av låtar som spelades om och om igen i mitt huvud. Det brukade vara olika från natt till natt men under den natten var variationen inte särskilt stor. Trodde ett tag att jag håll på att bli galen...särskilt när jag så mig själv i speglen med håret åt alla håll och ringar under ögonen. : )

2008-11-28 @ 04:07:50
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0