Kamera

Som sagt min kamer är heeeeelt kääääs! Det är ju lite synd, eftersom alla foton på lilla V också är helt kääääsa... Det blir så när  man är lite för snål och ärver gammalt grejs. Den här kameran har F ägt förut, han krängde den till Y, som krängde den till mig (jag köpte den för ett bidrag till WWF, summan är glömd, men jag fick en mjukispanda som tack för donationen. It´s a win win situation...).

Så idag tänkte jag ge mig ut i stora världen och införskaffa en ny. Jag har ju alltid sagt att elektronik och lägenheter skall vara spontana impulsköp, så min plan är att åka till första bästa elektronikvaruhus och pilla lite på olika apparater, köpa en som är kul, och sen åka hem och fota lite. Helst vill jag ha en kamera som kan säga "mjau" när man knäpper bilden, En sån har I, och jag är jäkligt avis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0