Trixigt

Så här såg det ut igår när jag rörde mig på stadens gator som en vanlig man:



På väg till Kopparlunden



Här står jag och väntar på att bli insläppt i Trixlokalen, iskallt var det...

Det var spännande att röra sig ute bland fölk utan en vagn i släptåg. Teatern var bra, dock inget gyckleri som jag trodde, och lilla V uppförde sig exemplariskt hos barnvakterna. En lyckad kväll helt enkelt.


Lilla V har ärvt sin fars hår, som står åt alla håll och absolut inte går att tygla när det är nytvättat. Jag brukar kalla henne för "fulfrippan" då (oj, vilken dålig mamma jag är som kallar mitt barn för fula saker!!!). Jag tänkte bjuda på en liten bild på det:



Tadaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0