Som Fantomen, nästan

Idag skall jag ge mig ut på stadens gator som en vanlig man. Jag och Y ska kolla på Trix gycklerishow. Kommer kännas konstigt att vara ute bland folk, utan att behöva ha tröjor med quickacess till boobsen.

Lilla V får stanna hemma. Synd bara att hon har förvandlats till ett monster. Från att ha varit världens snällaste barn, är hon nu lite dryg då och då. Igår kom hon bland annat på att det var jättefjantigt att sova. Och om hon skulle sova så skulle det ske i upprätt ställning. Det är bara det att hon inte lärt sig att stå själv ännu, för det innebär att jag måste bära henne. För sitta i schalen är också fjantigt.. Och man måste studsa på pilatesbollen samtidigt.. Det blir kul för mamma och pappa som ska vakta henne. Fast, hon är ju söt när hon sover, så det uppväger när hon är dryg..

Tjipp och hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0