Smurf!

Något kul som hänt på sistånde är att jag köpt en ny tandkräm. Inte så upphetsande kan tänkas, men det är det surru! Den var nästan helt blå, och när man borstar med den ser det ut som om man käkat upp hela smurfbyn, man blir helt blå i munnen. Meningen är att man ska få vitare tänder efter en borstning. Minna kaffe(och lite cigg, förut, jag lovar..)gula tänder blev inte direkt vitare, men lite blåare. Undrar om det är blåheten som ska skapa en illusion av att tänderna är vita, nån slags optisk synvilla kanske... Jag tänkte fota när jag borstade tänderna i morse, men jag drägglade så mycket så jag ville bespara er få läsare åsynen av mig själv blårandig i hela ansiktet. Får se om jag kan göra ett nytt fotoförsök senare. I så fall återkommer jag med lite bilder. Jag förstår om ni längtar..

Tjirp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0