Sleepless in Haga Parkgata igen och igen...

Det är ju inte det att jag har ett barn som skriker och härjar nätterna igenom. Hon somnar vid 23-snåret och sover ofta fram till 9-10 rycket ( förutom lite mat 2-3 gånger). Det är excellent! Det som inte är excellent är det att jag inte kan sova. Darn diddli darn. Jag kan inte somna! Jag kan inte sova middag längre heller, det som var min starkaste gren! Kuken (eller Ballefjong som jag måste lära mig att säga istället när det är barn närvarande)!!!

Så här ser iallafall lilla V ut när hon sover skönhetssömn:


Enligt socialstyrelsen skall barn absolut inte sova på sidan eller magen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla V vill BARA sova på mage. Vågar inte erkänna det på BVC av rädsla för att de tar henne...

2008-12-14 @ 20:25:18
Postat av: Andréa

Tjena :) Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar så blir jag glader :)

Ha en bra kväll!

2008-12-14 @ 21:25:30
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0