Raketbajs

Idag har lilla V raketbajsat på mig, och sängen och väggen och Isildur. Jag tror att hon slog världsrekord i längdbajsning, skulle inte sovrumsväggen ha stoppat framfarten skulle nog vardagsrummet vara i riskzonen. Mycket spännande...

Något annat som kommer i raketfart är mitt snor, som rinner ohejdat och fint, fast bara från den vänstra näsborren. Jag var på apoteket igår för att köpa lite schyssta grejer, men när man ammar får man tydligen inte använda de riktigt bra grejorna, det var synd. Jag köpte någon slags dundermedicin som skulle bota förkylningar när jag var i Kina förra året, men jag törs inte riktigt ge mig på dem just nu, eftersom att instruktionerna och innehållsförteckningen är på kinesiska. Jag får helt enkelt nöja mig med Reliv och Nezeril..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0