Parrtey!

En jobbig sak med att jag ska ut på stadens gator som en vanlig man idag är att jag kommer att missa stora delar av Nobelfesten. Darn! fast det är väl värt det antar jag. Annars tycker jag att Nobelfestligheterna på TV tillhör en av årets höjdpunkter. Det är så kul att man kan TV-sända en hel middag, och kommentera den också. Och att det mest spännande är hur stor urringing Madde har på sin klänning.

En kul sak däremot är att mina bröst är tillbaka i normalstorlek för tillfället. Detta är på grund av att jag pumpat ut flera liter mjölk (nästan), så att lilla V ska ha något att äta ikväll. Hon ska få champagne också. Det är ju trots allt Nobelfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0