Jag är en dålig person..

Tydligen.. Jag har varit lite uttråkad under eftermiddagen (lilla V är hos mormor och morfar, så jag kan vila upp mig lite från mitt snorande, men jag kan inte sova....), och läst lite bloggar. Jag har tydligen inte alls fattat vad det här med bloggande går ut på nu heller. Skriver alla om vilka märken deras barn har på sina kläder? Lilla V fick 5 par strumpor från H&M idag, det kanske inte är så intressant... Jag skriver fortfarande inte tillräckligt om vad jag har på mig, darn (just nu har jag på mig ett par gröna mysbyxor och en svart top)! Framförallt stylar jag om mitt hem alldeles för lite.

Fast igår skruvade jag upp min TV på väggen. Det måste räknas som heminredning. Jag borrade 8 stycken jättestora hål i min vardagsrumsvägg. Det var dock svårt  att få dem på plats ordentligt. Tydligen består väggen av något slags tegel, jättehårt i själva tegelstenen, och superporöst i själva fogarna (heter det det?). Borren levde sitt eget liv litegranna under borrandet, men i slutändan satt TV´n på väggen, och i våg. Halleleluja!! Jag hade inte velat borra 8 stycken nya hål i väggen om den hade hamnat snett, för fästena kunde inte justeras överhuvudtaget när de väl satt på väggen mycket smidigt.... Så här ser det ialla fall ut nu på min lilla vägg:



Mycket spännande bild..


Det som är bra med att ha en TV på väggen är att stora lilla V inte kan klättra upp på den (för lilla V kommer aldrig att vilja klättra på möblerna...). Nu kan han bara välta bokhyllorna över sig, men det för bli ett senare projekt..

Tjo och tjimm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0