Denna dagen, ett liv?

Vad har hänt mig idag, undrar ni säkert. Inte mycket. I förmiddags åkte jag, Y, lilla V och stora lilla V till IKEA. Dålig idé visade det sig. Vi var där typ tio mminuter efter de öppnat, och redan då var hela Hällas parkering fylld av idioter. Vi lyckades iallafall knipa ICA Maxis sista familjeparkering. Väl inne på IKEA var det inte så farligt, inte värre än vanligt. Bara det vanliga att folk stannar mitt i gångarna, gå flera i bredd, går långsamt, inte fattar hur man ska betala i självscanningskassan.

Inne på ICA var det nog inte heller värre än vanligt, men jag undviker ju Maxi, just för att det bara är en massa retards som handlar där i vanliga fall. De värsta julhandlingsretarden hade nog inte kommit dit ännu, men som vanligt var det en massa idioter som stod i vägen, inte fattar att man kan flytta på sig och så vidare.

Inne på Hälla shopping var det inte alls så farligt. Nästan bättre än vanligt.. Jag såg en massa fina kläder till lilla V, men Y sa att jag inte fick köpa något.. Buhu!

På eftermiddagen har jag och kompis M hängt i soffan och snackat skit och ätit en stor påse godis. Nu ska jag äta currygojs! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0